För ankar.

 
Ja jag ligger för ankar i den vik där jag varit tidigare. Där som folk bor i grottor i berget och lagar mat över öppen eld. Jag har varit där i lite mer än en vecka nu och jag stannar nog lite till.
För tillfället har jag tagit mig till ett sammhälle ca 40 minuters promenad bort för att handla mat och kolla väder och mail. 
Dagarna går fort utan att man behöver anstränga sig särskilt mycket. Det blir små promenader i omgivningen, små fikastunder i olika grttor och läger och bad från stranden. På kvällarna samlas man ofta runt en eld och har det bra. Några spelar instrument och sjunger. Så mycket mer behövs inte för att en dag ska bli bra
 
Hoppas ni har det bra också.
 
 
//Fredrik
#1 - - Anki:

Hej!
Förstår att du inte har någon hemlängtan.
Här har vi haft snöoväder i 2 dagar nu,halt och otäckt.
Sköt om dig o var rädd om dig.
Kram/Anki.

#2 - - madelen:

Hej!
Ser att du har det bra, nu har det blivit ljusare här hemma och riktigt sol vinter väder, härligt. Vi hade snö sen tinade sen blåst i blandad kompott i ca 2 v men sen inte så mycket igen. Inte speciellt kallt både bra o dåligt.

Förstår att du har det bra o inte har bråttom hem alls fast jag tycker tvärt om, allmänt tråkigt utan dig som dricker te.
Ta hand om dig o båten...
/M

#3 - - Anki:

Hej!
Har skickat mejl till dig idag, hoppas det kommit fram.
Hör av dig!
Ha det riktigt bra.
Kram/Anki