Lycklig!

Ikväll har jag haft en fantastisk kväll med goda vänner! Mina arbetskamrater! Jag är just nu väldigt sömnig så bilden får säga det mesta...



Många fina presenter fick jag! Blockflöjten med läroboken var en fin present. Fredrik fick öronproppar... Ett metspö och nödproviant (om fiskelyckan skulle utebli) fick jag också. Ja, presenterna var många och mina kamrater hade tänkt på det mesta! Mest av allt betydde alla lyckönskningar! Jag känner mig även trygg med skyddsängeln jag fick!

Lyckan är att han en vän!

Nu har klockan slagit tolv. Dags att försöka sova.

God natt!

/Kristina

#1 - - Katarina J:

Önskar STORT lycka till på färden.
Själv har jag bara västkustseglat, och från Brest i Frankrike till Dover i England. Kanalseglingen har jag precis för mig var i en BRIS, i sällskap med en jorden-runt-seglare på väg hem efter 7 år! :-)
Ser fram emot att följa ert Haventyr!