Phuuu...

Ska försöka formulera en ursäkt till varför det inte har blivit något inlägg på länge. Hmm, var börjar jag?

Jo, jag börjar med Fredrik. Han arbetar! Och bygger båt samtidigt. Blir utmattad av att bara skriva det. Han har förberett för att montera en stereo och VHF och han har också jobbat med den nya nedgångsluckan. Han har servat upp kylvattenpumpen till motorn.

Jag har sytt färdigt bomkapell med min mamma. Nu saknas bara öljetterna...

Gemensamt har vi självklart klättrat! Vi hade också en väldigt trevlig kväll här hemma med klätterkompisar. Vi åt lite mat och tittade på bilder. Mycket trevlig kväll! Vi har också börjat packa våra prylar. Ofta känns det mest som om man flyttar runt på prylarna och enbart stökar till men lite har även hamnat i banankartonger!

Nu kommer den mest överraskande aktiviteten vi har ängnat oss åt... Vi har öppnat ett demensboende! Överraskad? För att göra en lång historia kort så kan jag nämna att vi hade en förvirrad tant strykandes runt huset. Hon hade kommit med en bastugäst som hade kommit för att besöka den gemensamma bastun i huset. Det gick väl an men efter en stund hittade vi den genomsur tanten (det regnade hela dagen) i våran bil och mannen är borta!!! Gissa om man blir förvånad?! Polisen kom och tanten tackade så mycket och hoppades på att vi skulle ses snart igen... Hur glömmer man kvar en tant???

Nog för denna gång.

/Kristina