Regnväder.

Det har regnat och blåst några dagar nu men idag kom solen fram igen. Skönt när man kan gå i kortärmat.
Nu har jag också hittat en bra platts att lägga båten på en tid då planen är att åka hem två månader och jobba. Här är skyddat från vindar och det är låsta grindar och vakt på natten. Känns tryggt att lämna påten här en tid. Det ska dock inte bli något långt uppehåll, jag vill ju försöka hinna ifatt de andra båtarna jag haft sällskap med sen La Coruna. 
Jag har dessutom fått tag i en segelmakare som verkar bra så han kommer att sy ett nytt segel till mig som ligger färdigt och väntar när jag kommer tillbaka. 
 
Det ska bli kul att träffa alla därhemma igen. Även fast jag har planerat att åka hem en tid känns det ändå lite konstigt nu när det är dags. Man vänjer sig lätt vid det här livet. Imorgon bär det iväg hem till kylan. Det är inte omöjligt att jag skriver något här även när jag är hemma. 
 
//Fredrik
 
 
 
#1 - - Erica:

Hej hoppas att allt är bra med dig =) tänkte bara säga att vi kommer att vara i Karibien i februari så säg till var du ska fira din födelsedag =)